Ostatnią rezerwację założono 3 dni temu z miejscowości Głogów

Koral - informacje

Położony w cichym i spokojnym miejscu, otoczony ogrodem hotel Koral jest idealnym miejscem na beztroskie wakacje. Za zaletę tego obiektu uznaje się m.in. świetną lokalizację – blisko centrum miasta Św. Konstantyn i Elena oraz Warny, pełnej atrakcji turystycznych. W hotelu do dyspozycji gości oddano duży basen. Smakoszy ucieszy możliwość spróbowania dań lokalnej kuchni. Aktywni goście mogą skorzystać z siłowni lub wziąć udział w zajęciach aerobiku.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 300 m od centrum miejscowości
  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(149 opinii)
(149 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Czystość
    Obsługa
  • Małgorzata D2019-08-26
    Bardzo dobry

    Spędziliśmy w hotelu Koral 9 dni. Hotel położony w spokojnej miejscowości, co jest fajną opcją dla rodzin z dziećmi. Do centrum 10 min spacerkiem, tyle samo do plaży. W odległości 300 m sklep Lidl, także można zrobić zakupy w fajnej cenie. Przy samym hotelu basen oraz dużo zieleni. Jedzenie dosyć monotonne. Na śniadania codziennie jajecznica, jajka na twardo, pomidory, ogórki, mleko ciepłe/zimne z płatkami, musli, jogurt, dżemy, miód i krem czekoladowy. Na talerzach wyłożone wędliny, sery. Czasem też kiełbasa na ciepło, makaron czy owsianka. Na obiadokolację do wyboru mięso, ryż, ziemniaki, suży wybór surówek i dwa rodzaje zup. Czasem była do wyboru ryba albo jakaś zapiekanka. W opcji HB do śniadania i obiadokolacji woda oraz soki. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane na bieżąco. Z recepcją można dogadać się po angielsku, reagują natychmiast, także nie było potrzeby kontaktu przez biuro podróży. Zastrzeżenie mamy jedynie do grzyba na suficie w łazience i brakowało pomimo zgłoszenia łóżeczka turystycznego. Jak już dostaliśmy to nie chciało się rozłożyć. Podsumowując pobyt był udany, hotel spokojny, na uboczu, idealny dla rodzin z dziećmi.

  • Graszkazwakacji2019-08-04
    Bardzo dobry

    Bardzo miła obsługa, wszyscy się do nas uśmiechali. Mogło to też być ze względu na nasz stan, a na bank był konkretnie zabawny. Leżaki czyste, jedzenie dobre, na śniadaniu nie byłyśmy, więc niestety, ale tu się nie udzielę. Bardzo duży plus za nie wyrzucenie nas za conocne karaoke nad basenem

  • ejdzejta2019-06-28
     

    Właśnie zostało mi 5 godzin pobytu w Bułgarii. Stwierdziłam, że to odpowiedni czas na podsumowanie wycieczki. Ten wyjazd miał być odpoczynkiem, relaksem, przepełniony dobrym jedzeniem i jedną wielką imprezą. Hotel, w którym mieszkałam ma trzy i pół gwiazdki. Co w moim mniemaniu jest równoznaczne z jakością. Której notabene tu brak… Basen… Wchodząc do hotelu po prawej stronie można zobaczyć ogromny przepiękny basen. Jednak po zbliżeniu się, jest wielkie rozczarowanie. W basenie pływa wszystko… Od liści po plastikowe kubki. Nie wydaje mi się, żeby był czyszczony regularnie. Oczywiście biorę pod uwagę, że plastikowe kubki są od hotelowych gości, że liście spadają z drzew, które rosną zaraz przy basenie. Ale bieżące oczyszczanie i kontrola basenu chyba nie jest wielkim wyczynem i jest rzeczą do zrobienia. W leżakach jest chaos.. Nie są na bieżąco składane, porządkowane. Wydaje mi się, że po całym dniu plażowania powinna być osoba która zbierze wszystkie leżaki i ułoży w jedno miejsce (a tak się nie dzieje), że basen jest oczyszczony z liści które znajdują się w kratce odpływowej. Leżaki mogłyby być częściej myte. W momencie wyjścia z basenu i położenia się na plastikowy leżak, on stał się czarny… co chyba wiadomo o czym świadczy. Ratownik…. Zastanawiający jest jego zakres obowiązków. Poza siedzeniem przy telefonie, nie ma za dużo pracy przy basenie. Ale! Mógłby w tym czasie zająć się chociażby oczyszczaniem basenu. Stołówka… Jedzenie beznadziejne. Było co prawda świeże i trzeba przyznać, że surówki, warzywa i owoce krojone na bieżąco, ale nie zmienia to faktu, że bardzo monotematyczne. Nie jestem osobą wymagającą. Ale to jedzenie było bez wyrazu. Kelnerzy… Pewnie taka jest polityka hotelu. Ale kelnerzy są smutni… Zero uśmiechu i radości. Nie rozmawiają ze sobą, nie ma między nimi żadnych żartów. Jakby byli bez życia. Bez pytania podchodzili do stolika i zabierali talerze, na których było jeszcze jedzenie. Trzeba było komunikować, że jeszcze chce się dokończyć posiłek. Nie umieją języka angielskiego. Zero jakiejkolwiek komunikacji. Panie sprzątające... Ograniczały się do dołożenia jednej rolki papieru toaletowego, wymiany ręczników, opróżnienia kosza i w miarę odkurzenia. W dzień wyjazdu miałyśmy pokój do godziny 12. Równo o godzinie 12 Pani sprzątająca pukała do pokoju, abyśmy go opuściły. Absurd za absurdem… Pokój… Sam pokój był w porządku. Klimatyzacja działała co było dużym plusem. Duży czysty balkon z miejscem na rozwieszenie mokrych rzeczy, oraz miejscem do odpoczynku. Na balkonie było światło, które zapalało się automatycznie przez obsługę hotelu. W przedziwnych godzinach. Jakby nie była to nigdy stała pora. Ale przed godz.23 światła gasły. Hotel przypomina trochę sanatorium. Brak życia, energii, ciepła.. Panuje tu cisza, ponura obsługa, brak jakiegokolwiek zaangażowania ze strony personelu. Na wejściu powinna nas przywitać muzyka, uśmiechy. Taka prosta życzliwość… A tak oczywistej rzeczy tu zabrakło. W ogólnym mniemaniu nikomu nie polecam hotelu. W tak złym miejscu jeszcze nie byłam, a trochę już mam porównania.

Hotel

Dla dzieci

  • basen dla dzieci
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • bufet dla dzieci
  • miniklub: 4+
  • plac zabaw
  • minidyskoteka
  • łóżeczka dla dzieci

Sport i wellness

    Płatne
  • aerobik
  • masaże
  • siłownia
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny (raz w tygodniu, wieczorami)
  • zajęcia taneczne

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • ogród
  • Wi-Fi: w recepcji/lobby, przy basenie

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 110

Kategoria lokalna

  • 3,5 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel akceptuje psy i koty: za opłatą

Plaża

  • ok. 500 m od plaży
  • ręczniki za opłatą

Basen

  • baseny: 2
  • basen
  • basen dla dzieci: wydzielona część basenu dla dzieci
  • ręczniki: za opłatą, płatność gotówką
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Koral - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(149 opinii)
(149 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Czystość
    Obsługa
  • Małgorzata D2019-08-26
    Bardzo dobry

    Rodzina 2+2

    Spędziliśmy w hotelu Koral 9 dni. Hotel położony w spokojnej miejscowości, co jest fajną opcją dla rodzin z dziećmi. Do centrum 10 min spacerkiem, tyle samo do plaży. W odległości 300 m sklep Lidl, także można zrobić zakupy w fajnej cenie. Przy samym hotelu basen oraz dużo zieleni. Jedzenie dosyć monotonne. Na śniadania codziennie jajecznica, jajka na twardo, pomidory, ogórki, mleko ciepłe/zimne z płatkami, musli, jogurt, dżemy, miód i krem czekoladowy. Na talerzach wyłożone wędliny, sery. Czasem też kiełbasa na ciepło, makaron czy owsianka. Na obiadokolację do wyboru mięso, ryż, ziemniaki, suży wybór surówek i dwa rodzaje zup. Czasem była do wyboru ryba albo jakaś zapiekanka. W opcji HB do śniadania i obiadokolacji woda oraz soki. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane na bieżąco. Z recepcją można dogadać się po angielsku, reagują natychmiast, także nie było potrzeby kontaktu przez biuro podróży. Zastrzeżenie mamy jedynie do grzyba na suficie w łazience i brakowało pomimo zgłoszenia łóżeczka turystycznego. Jak już dostaliśmy to nie chciało się rozłożyć. Podsumowując pobyt był udany, hotel spokojny, na uboczu, idealny dla rodzin z dziećmi.

  • Graszkazwakacji2019-08-04
    Bardzo dobry

    Nie ma bunkrów, ale i tak jest dobrze

    Bardzo miła obsługa, wszyscy się do nas uśmiechali. Mogło to też być ze względu na nasz stan, a na bank był konkretnie zabawny. Leżaki czyste, jedzenie dobre, na śniadaniu nie byłyśmy, więc niestety, ale tu się nie udzielę. Bardzo duży plus za nie wyrzucenie nas za conocne karaoke nad basenem

  • ejdzejta2019-06-28
     

    Hotel koral - czerwiec 2019

    Właśnie zostało mi 5 godzin pobytu w Bułgarii. Stwierdziłam, że to odpowiedni czas na podsumowanie wycieczki. Ten wyjazd miał być odpoczynkiem, relaksem, przepełniony dobrym jedzeniem i jedną wielką imprezą. Hotel, w którym mieszkałam ma trzy i pół gwiazdki. Co w moim mniemaniu jest równoznaczne z jakością. Której notabene tu brak… Basen… Wchodząc do hotelu po prawej stronie można zobaczyć ogromny przepiękny basen. Jednak po zbliżeniu się, jest wielkie rozczarowanie. W basenie pływa wszystko… Od liści po plastikowe kubki. Nie wydaje mi się, żeby był czyszczony regularnie. Oczywiście biorę pod uwagę, że plastikowe kubki są od hotelowych gości, że liście spadają z drzew, które rosną zaraz przy basenie. Ale bieżące oczyszczanie i kontrola basenu chyba nie jest wielkim wyczynem i jest rzeczą do zrobienia. W leżakach jest chaos.. Nie są na bieżąco składane, porządkowane. Wydaje mi się, że po całym dniu plażowania powinna być osoba która zbierze wszystkie leżaki i ułoży w jedno miejsce (a tak się nie dzieje), że basen jest oczyszczony z liści które znajdują się w kratce odpływowej. Leżaki mogłyby być częściej myte. W momencie wyjścia z basenu i położenia się na plastikowy leżak, on stał się czarny… co chyba wiadomo o czym świadczy. Ratownik…. Zastanawiający jest jego zakres obowiązków. Poza siedzeniem przy telefonie, nie ma za dużo pracy przy basenie. Ale! Mógłby w tym czasie zająć się chociażby oczyszczaniem basenu. Stołówka… Jedzenie beznadziejne. Było co prawda świeże i trzeba przyznać, że surówki, warzywa i owoce krojone na bieżąco, ale nie zmienia to faktu, że bardzo monotematyczne. Nie jestem osobą wymagającą. Ale to jedzenie było bez wyrazu. Kelnerzy… Pewnie taka jest polityka hotelu. Ale kelnerzy są smutni… Zero uśmiechu i radości. Nie rozmawiają ze sobą, nie ma między nimi żadnych żartów. Jakby byli bez życia. Bez pytania podchodzili do stolika i zabierali talerze, na których było jeszcze jedzenie. Trzeba było komunikować, że jeszcze chce się dokończyć posiłek. Nie umieją języka angielskiego. Zero jakiejkolwiek komunikacji. Panie sprzątające... Ograniczały się do dołożenia jednej rolki papieru toaletowego, wymiany ręczników, opróżnienia kosza i w miarę odkurzenia. W dzień wyjazdu miałyśmy pokój do godziny 12. Równo o godzinie 12 Pani sprzątająca pukała do pokoju, abyśmy go opuściły. Absurd za absurdem… Pokój… Sam pokój był w porządku. Klimatyzacja działała co było dużym plusem. Duży czysty balkon z miejscem na rozwieszenie mokrych rzeczy, oraz miejscem do odpoczynku. Na balkonie było światło, które zapalało się automatycznie przez obsługę hotelu. W przedziwnych godzinach. Jakby nie była to nigdy stała pora. Ale przed godz.23 światła gasły. Hotel przypomina trochę sanatorium. Brak życia, energii, ciepła.. Panuje tu cisza, ponura obsługa, brak jakiegokolwiek zaangażowania ze strony personelu. Na wejściu powinna nas przywitać muzyka, uśmiechy. Taka prosta życzliwość… A tak oczywistej rzeczy tu zabrakło. W ogólnym mniemaniu nikomu nie polecam hotelu. W tak złym miejscu jeszcze nie byłam, a trochę już mam porównania.

  • Katarzyna K2018-10-22
    Bardzo dobry

    Wakacje

    Nasz pobyt w hotelu odbył się w połowie września. Pogoda nas rozpieszczała, słońce i 35 stopni. Hotel zasługuje na ocenę bardzo dobrą. Pokój 2-osobowy czysty codziennie wymieniane ręczniki i wyrzucane śmieci. W wersji all inclusive śniadania mało powalające - codziennie to samo. Obiady i kolacje były urozmaicone. Basen bardzo czysty i dużo miejsca na poleżenie na leżakach. Do piaszczystej plaży nie daleko warto się trochę przejść.

  • akraskowska2018-09-16
     

    Niestety rozczarowanie

    Nasz wyjazd odbył się w pierwszym tygodniu września. Nastawieni byliśmy raczej na przeciętny hotel, z mało urozmaicona kuchnia. Tego się spodziewaliśmy i z pełną świadomością godzilismy się na to. Wszystko byłoby dobrze i zgodnie z planem, gdyby nie hotelowa obsługa. Ta niestety pozostawia bardzo wiele do życzenia. Pierwszy kontakt z obsługą na recepcji raczej neutralny,dostaliśmy rozpiskę z posiłkami i klucze do pokoju. Okazało się jednak, że mamy problem z zamkiem w drzwiach. Po zgłoszeniu na recepcji usłyszeliśmy, że ktoś zaraz przyjdzie. Pod drzwiami czekalismy ponad 10 minut i nikt się nie zjawił, pomoc uzyskaliśmy od innego z gości. Generalnie pytanie o cokolwiek na recepcji było dla obsługi wielkim problemem. Można się poczuć jak w okienku w urzędzie, a nie w hotelu. Odpowiadanie monosylabami, polgebkiem bądź tyłem do gościa było norma. Z kolei pani z kuchni, która wynosila posiłki do bufetu była wręcz chamska. Nie komunikowala się oczywiście w żadnym innym języku niż swój, a przynajmniej nie dała tego po sobie poznać. Kiedy przypadkiem zastawialam jej dojście do bufetu nie powiedziała 'przepraszam', w ogóle nie odezwała się ani słowem, tylko bezceremonialnie postawiła talerz, który niosła na moim talerzu. Dodam, że chyba nie była to osoba nic nieznacząca w hotelu, bo kiedy zobaczyła, że barmanka nalala nam do piwa blue curacao, które początkowo było w opcji all in, potem nagle za ten sam syrop trzeba było dopłacać. Sytuacja nie obyła się bez jadowitego komentarza na głos, przy nas, do barmanki, oczywiście po ichniemu. Co do jedzenia w hotelu, to faktycznie jest ono monotonne, ale jadąc tam z tą właśnie świadomością nie stanowiło to dla nas problemu. Generalnie hotel, porównując go z okolicznymi, wizualnie wypada dobrze. Sprzątanie ogranicza się do wymiany papieru i wyniesienia śmieci, zlew nie był umyty ani razu, natomiast pani sprzątająca była miła. Podsumowując, za tą cenę hotel byłby zupełnie w porządku, jednak tak rażąco nieprofesjonalna obsługa w naszej ocenie go całkowicie dyskwalifikuje. Zdarzało nam się bywać w różnych hotelach, droższych, jak i tańszych, ale nigdy nie spotkaliśmy się z takim podejściem do gościa.

Pokoje

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minibar
  • telefon
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia

Pokój dla dorosłego z dzieckiem

  • Kod pokoju: DSX1
  • Max. liczba osób: 
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • WC

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minibar
  • telefon
  • TV sat.
  • WC
  • suszarka do włosów
  • prysznic
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 27m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • minibar
  • telefon
  • TV sat.
  • WC
  • suszarka do włosów
  • widok na basen lub park
  • ostatni częściowy remont: 2016
  • pokój dzienno-sypialny
  • Wi-Fi: płatność gotówką
  • wanna lub prysznic
  • balkon: z leżakami, z miejscami do siedzenia

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Riwiera Bułgarska - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Butterfly House0,3 km
  • Ecopark Varna0,6 km

Restauracje i bary:

  • Restaurant "Happy House"0,2 km
  • Complex Papagal0,4 km
  • Vinopolis Estreya0,4 km
  • Restraunt Barbecue0,4 km

Zakupy:

  • Lidl0,2 km
  • Shop ORION - Varna0,4 km
  • Chinarite0,4 km
  • Aldo supermarket0,4 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Koral

  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • w otoczeniu pięknego ogrodu
  • masaże i zabiegi kosmetyczne
Sprawdzanie ceny